Första RIKTIGA skidtur!


Det vart det sannerligen i dag, spåret var hur perfekt som helst och jag hade sån tur att nån annan nyss hade åkt där så det gick hur bra som helst.
Till och med vallningen va helt perfekt vilket inte hör till vanligheterna med fischerna.
Pjäxorna är därimot inte dom bästa när spåren är så pass djup som nu, nog för att det är bra att dom djup, sista backen är nog ändå! Balansen ain the best yet!
Kunde därimot inte åka hela för det vart så mörkt men det får väll bli en annan dag, blir nog ändå mest åkning på kvällarna framöver skulle jag tro, men det går ju att åka flera varv så.:)

Jag hade faktiskt med mig stegräknarn nu när jag åkte med hur det stämmer vet jag inte riktigt, sen vet jag inte riktigt om det gör nån skillnad om man har det vid skorna/pjäxerna eller vid midjan, äh det har väll igentligen inte så stor betydelse ändå, det är kul ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0