Snart dags för en kolsvart springtur....



..bokstavligen!
En sak som är dålig med att bo i denna lilllla by är att det bara finns lyse åt ett håll, i 2,5 km, men den vanliga rundan har jag lessnat på för, ja... länge sen.... så idag blir det till att springa i becksvart men det är väll bara till att ta med sig pannlampan och mycket reflexer, i ochförsig är det ganska härligt att springa i mörker med, det känns lättare på nått sätt och med musik såklart, att det kan göra så mycket.
Vet inte riktigt hur långt och så det blir, bro på hur det känns.

Och fortfarande har jag inte hittat min skidbyxor, och nu börjar det vara kallt rätt ofta, det går bra om det är runt -5 eller däromkring men när det är 12 grader kallt är inte ett par 2mm tjocka löparthigts det bästa, hittatde därimot mina gamla Vattenfalls byxor, så dom får väll duga för stunden.

Lite styrketräning ska det väll förhoppningsvis blir också, det känns att jag har blivit ganska så mycket starkare, syns också kul kul, i allafall så har jag börjat tagit bägge tyngderna som väger 1,5 kg/ styck och båda hantlarna som väger 2kg vardera, då känns det lite dan efter.

I morrn trappas hårkörningen upp, då ska jag springa två gånger om dagen, det kommer nog att kännas lite ovant nu när jag nästan alldrig springer på mornarna längre, äh man vänjer sig väll, har ju gjort det förut så!


Kommentarer
Postat av: I am

Du är en riktig piggelina du!

2008-12-02 @ 18:57:45
Postat av: du vet vem

Börjat blivit träningsnarkoman igen?

2008-12-02 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0