Det är väll en självklarhet att träna?


I bland hör jag folk som säger t.ex. "åhh, jag har inte tränat på två månader, bla bla bla" men vad menar dom då med att träna för jag menar, 2 månader, hur kan man inte träna på så länge visst om man tar en paus i en vecka eller två nån gång men njaa. hemska tanke.

Dagens träning har ialla fall varit kul, det känns så jäkla bra och ha kommit i gång med styrketräningen igen, dock måste det inhandlas mer creatin, det gör verkligen mycket det där, men det får väll bli när man kommer in till sundsvall.
Och då ska jag passa på att köpa ett par nya pjäxor också, så man kan åka skidor så fort snön har kommit.
Hittade ett par som verkar vara av en smalare modell, och lite högre + bättre spänning, och sen att dom är snyggare är ju inte heller så illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0