Nytt system!

När jag var i stan härom dan så köpte lite julklappar varav en stegräknare till min morbror, men nu ska det inte vara några julklappar längre tydligen, så då kan jag ju behålla den själv.
Det var en lite mer lyxig version som hade många och bra funktioner så därför har jag gjort en slags tabell där jag skriver in lite mer dataljerat än bara tiden.
I ochförsig så kommer jag bara skriva in konditions passen, men det blir npg bra ändå, det är ju mest det jag håller på med så.
Det här veckan blir det lite mer löpning, ska vänta lite med skidorna till spåret blir bättre, i och försig lär nog inte det ta så länge, det snöar ju var och varannan dag här så!
Därimot funderar jag på om stegräknarn funkar någolunda ialafall när man åker skider.

Jag brukar ju köra två pass om dagen och tre när det är styrka ca: 3-4 ggr per vecka, så jag har gjort 14 rader, sen kan det i och för sig bli en vilodag eller två, det vet man alldrig.

Pass

Kalorier

Sträcka

Tid

Ansträngnings nivå








































































Se det inte bra ut säg!?
Det tror jag att det blir!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0