sundsvall och Trojanen


Hårdkörningsveckan än så länge har gått galant om jag får säga det själv, har varit mycket och bra träning och bra med maten också, så det känna kanon.
Har varit dålig på att skriva men det har helt enkelt varit annat i vägen.
Har börjat åka lite skidor i den mån som går, spåret är väll inte helt kanon ät direkt, men det går ju att åka i allafall så jag är nöjd.

I Dag har jag varit ner till stan och träffat syrran och en gammal bästa kompis som jag inte sätt på år och dar känns det som, tyvärr får jag väll säga men men det var kul.
Åt världens goaste sallad på ett bufé ställe, så man fick plocka i hop själv och det var såå gott, keso, kyckling, majs och allt möjligt.
Och det bästa var ju att jag fick brottas och mysa med min favvo hund Troja , give me a ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0