Today är jag en slöfock

Då var jakten avslutat för i år då, slut på dom tidiga mornarna.
Ingenting sköt vi, fast jag såg en när jag var på väg upp till jaktkojan, fast det var en fjoling, jag stannade och kolla på han en bra stund men han brydde sig inte.
Hade varit perfa om vi hade sjuktit en kalv för då hade jag och en till fått dela på den, och det hade ju inte varit fel men men, och vi vart faktiskt 5 stycken.

I dag har jag varit slö  när det gäller träning, i morse var jag så jävla trött så det vart inget, sen kan det ev, bli lite överkropps styrka ikväll,  fast jag tvivlar faktiskt.
Jag orkar inte räkna ihop träningstiden den här veckan, det gör jag i morrn, tro att det kommer att bli ungefär 800-900 minuter, men nu är det avenyn!

Och i dag har jag sett världens finaste hund på blocket, en blandning av jack russel och finnspets, ovanlig blandning men fin som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0