Träningsvärk som får heta duga!

I går vart det ett bra underkropps pass, verkar det som, tog lite mer än vanligt men det kändes ändå inte allt för hårt, det gjorde därimot min träningsverk i morse.
Det vart så klart bättre efter morgonpromenaden, men det är värst när man har suttit ett tag och har glömt bort det, ajj.

Tänkte väll köra lite intervall idag nu när jag har vilodag från styrkan, eller om det blir ett pass på crosstrainern, tänkte ju först ha halvvilodag två gånger i veckan, men nja... det blir nog lite konditions träning iallafall:)

Och i dag har jag varit och skjutit vid banan och det gick perfa! 2 vita av kanske 30 skott, och då stod jag några av dom helt på fri fot så att säga. Sehr gut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0