Trötter...

I dag är jag tröttare än tröttast, verkligen.
Kände mig slö redan i morse då jag var ut, så jag cyklade upp till skogen och gick och kolla om det var nå djur som hade varit vid älgen och det var det ju såklart och gick en sväng i skogen och kolla på lite allt möjligt.

Sen vart det en tur till sollefteå, köpte lite underkläder, nya hemma leggings, tröja och lite anisikts grejs.
Var inte meningen att det skulle bli så länge men jag vart ändå där till fyra ungefär.
Eftersom att jag inte handlade så mycket så tro jag att jag ska åka ner till sundsvall så kan jag gå på ikea litte med syrran, och inhandla en jacka kanske.

Vart ingen jakt i morgon men på lördag så, och då lär det nog nästan bli full styrka skulle jag tro, vet inte om det kommer att bli så mycket mer än den här helgen, vi ska ju bara skujuta en oxe, nog för den helst skulle vara över  en 10 taggare, men jag tvivlar på att nån kommer släppa förbi en.
Så i morrn blir det sovmorron minsann.

Och sen måste jag ju säga att den här veckan blir det nog rekord på antal träningsminuter, inte så konstikt i och för sig efter som jag inte springer på mornarna utan går i stället, ska ju tydligen vara bättre, fast det är ganska härligt också för då orkar man mer på kvällarna och mer styrka, som jag har ökat mycket med nu.

adios!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Sv; ja visst är det!

kul med skidåkning men jag åker utför. som jag förstått åker du längd? :)

2008-11-07 @ 02:39:17
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0