Pigg och rask!

I dag känner jag mig faktiskt oförskämt glad och pigg, även fast jag har varit på arbetsförmedlingen hela dan. Och nu är det snart dags för ett träningspass, eller om en halvtimme rättare sagt. Blir från kvart över sju till halv nio då det är Andra Avenyn. Blir nog både konditon och lite styrka. Härlich! I morgon är det dags för jakt igen så då blir det till att vara uppe med tuppen, få se om jag kör en sväng på crosstrainern i morrn eller om det blir en sväng ute, men jag tror det skulle bli bra väder, ialla fall fredag och lördag. Och justijana i dag fick jag min present och det var det jag trodde, nå´ slags värmare som man kan hä i skorna, man bara trycket på dom så håller dom sig varma i 5 timmar. Jag fick 2 paket, men såklart råkade jag få igång ett par av dom men men det hade hon väll räknat med eftersomm hon skickade två. Så i morrn kommer man minsann inte frysa om baktassarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0